Verzameling fora en studiegroepen…

Hey beste medeblokkers en sypatisanten
Naar aanleiding van het naar mijn idee immense succes van de studie groep rond RZL 2 op Facebook, heb ik mij eens snel bezig gehouden om al de andere studiegroepen en examenfora voor de opleiding OSO samen te zetten. Alls je hier recht klikt op Links en iets naar onderscrolt zul je ze de koppelingen naar de verschillende pagina’s kunnen bekijken. Wie ik overgeslagen heb, of wie ik niet gevonden heb op facebook mag mij altijd iets laten weten en ik vul dan met plezier mijn lijstje aan.

Ik wil alle studenten die zo actief het RZL 2 examenforum hebben doen draaien heel graag bedanken voor hun inzet en bijdrages!

Veel succes aan alle blokkers! Be cool, drink genoeg en zet door!

Geef een reactie

