Zoeken en vervangen

zoeken en vervangen

Verdomme zeg, het is vandaag mijn dagske ne keer niet. Ga ik eens leuk met mijn Tijgertje weg naar het stad vannamiddag, krijg ik toch wel na 1/4de van de weg naar school een platte achterband.
Eerst 30 min op de tram, dan nog es 10 min wachten op de bus, heb ik daar een veel te enthousiaste buschauffeur die tegen iedereen een goededag moest zeggen. Heb ik die mens eens een downer bezorgt. Te laat toegekomen in de les natuurlijk. Pfff… Daar gaat een zorgeloze namiddag.

En natuurlijk toevallig staat mijn fiets nu vlak aan de deur van een fietsenmaker, dus wordt mijn leuke namiddag met men Tijgertje flink ingekort om te zorgen dat ik daar op tijd sta zodat die hopelijk vriendelijke mens mijn band wil vervangen terwijl ik er bij sta.

En een leuke les dat het is, jokertekens, ^p etc… ondertussen tegen dat ik dit publiceer zitten we al bij opsommingstekens en nummering… Zal maar even opletten, misschien verzet het mijn gedachten een beetje.

Geef een reactie

